Pokud jste si pořídili webové stránky za účelem lepšího prodeje vašeho zboží či služeb, tak je jasné, že vám velice záleží na tom, abyste byli na internetu dobře vidět. Vždyť jen obchodník, který je ve virtuálním světě všem dobře na očích, může úspěšně prodávat – ten, kdo není vidět, tak o tom se neví a jen těžko si u něj někdo něco koupí. Nicméně není to zdaleka tak snadné – pouze vstoupit na internet nestačí. Internet je zahlcený obsahem, a samozřejmě i různými nabídkami všeho druhu, takže je jasné, že to, co nabízíte vy, pravděpodobně nabízí i někdo další, i kdyby byl třeba z druhého konce republiky.
Právě otevřenost internetu je jeho velkou výhodou, ale pro vás možná i tak trochu problémem. Když si člověk otevře ve svém městě obchod s něčím, co tam nikdo jiný neprodává, tak je jasné, že se všichni zákazníci nahrnou k vám. Ovšem na internetu něco takového udělat nejde. Nezáleží na tom, kde vaše firma sídlí, zákazník si může nechat zaslat zboží naprosto odkudkoli, třeba i z druhého konce světa. Takže na internetu jsou vaší konkurencí snad všichni obchodníci na světě, kteří nabízejí dostupné služby téhož druhu jako vy. Jak to tedy udělat, abyste je předběhli? Aby zákazníci objevili nejdříve vás? Abyste byli na očích? Na to je snadná pomoc. Musíte mít dobré seo.
Pokud budou vaše stránky optimalizované pro vyhledávače, budete se ocitat na předních pozicích ve vyhledávačích. A to už něco znamená. Konkrétně to znamená, že každý, kdo hledá s pomocí vyhledávačů zboží anebo služby, jako jsou ty vaše, tak na vás narazí. Ovšem má to jednu zásadní podmínku – musíte si sjednat opravdu dobré seo služby, aby to celé fungovalo, protože jen dobrá optimalizace vám pomůže splnit váš sen. A když už jednou zákazníci vaše stránky navštíví, tak byste měli udělat všechno proto, abyste je na nich udrželi.